torsdag 18 november 2010

Afrika, typ..

Ni far ursakta, men jag har inga prickar och det ar dessutom ett bangladeshiskt? tangentbord jag skriver pa, det ar inte helt latt i missionen...
Jag har fatt flytta till ett hus inne i stan nu och det ar ganska ok, bortsett fran att elen ar sporadisk(ngra timmar pa natten eller for lag spanning) varmvatten finns, men VVberedaren bestar av ett vanligt 200-litersfat med en elpatron i, hela stallningen med det har pafundet star utomhus..fast de har iaf lagt en liten plastbit over den ena elkopplingen, om an inte alla, men alltid ngt, jag tanker iaf inte duscha om det regnar.

Vad har jag mer att beratta da..lite lokalnyheter kanske..pa innergarden dar jag bor kan jag plocka granatapplen..bara en san sak. Jag horde fran nagra poliser om ett fall i narheten dar en arme-overste stod anklagad for att ha atit upp sin kapten. Fast bara anklagad var han val inte, de var faktiskt helt sakra pa att han gjort det.  Jaja, det ar val bara har det kan handa far man hoppas...Tycker nog att du skall ta till dig det Mogens och passa dig for chefen ;)

I ovrigt hander en massa sma saker som jag har svart att komma ihag. For mig ar det inget konstigt eftersom jag star mitt i det, men jag skulle nog kanske borja anteckna saker egentligen. Man blir ganska fort avtrubbad. Jag far val skriva dagbok eller nagot nar jag kommer till min team-site. Lar inte vara mer an sa att hitta pa dar. Sa far ni ett helt sjok att lasa nar jag kommer at natet nasta gang :)

Har noterat att frystorkat kaffe ar svindyrt iaf, 40 USD for 400 gram i shopen som skall vara taxfree(PX:et) ..man kanske skulle borja importera??

Jag far aterkomma senare till helgen, men nu vet ni att jag iaf lever.. :)
hej hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar