måndag 25 oktober 2010

Så var det dags...

Efter att ha haft lite sista synpunkter på att någon på HRC slarvat bort mina kvitton(bara 1/3 skattad månadslön, men iaf ) så var det väl det sista jag gjorde på jobbet idag..i natt bär det av mot Afrikat.
Den här gången kanske jag slipper betala mina biljetter själv. Låter jag bitter? Jo, men prova att jobba i den här organisationen själva får ni se. Det är utmärkt träning inför en vistelse på den mörka kontinenten ;)

Tack och hej, leverpastej. Jag uppdaterar om och när jag får möjlighet.
Jag undrar vad jag glömt att göra och packa, lär väl märka det så småningom.

Kommentera på förresten..är alltid trevligt :)

4 kommentarer:

  1. Det är ditt "fel" att jag nu har ett Bloggerkonto... Ta med dig det till Afrikat... ;) Nä, skämt åsido. Tag hand om dig, våga inte annat! Ta många bilder och uppdatera när du kan. Kram, kram, kram, kram, kram från oss i Skaune.

    SvaraRadera
  2. Hej

    Va fan du kan ju inte åka utan att lämna över laddare och den där lilla pinnen till den "nya" telefonen. DU jag skämtar. Fick en ny nalle.
    Ha det gööööt. Allt väl hemma. Ligg lågt var snäll mot Holländarna det är inte dras fel att dom inte kan prata normalt.
    Mogens

    SvaraRadera
  3. Hej

    Carl?? Jag fixar det. (Tror jag)

    Mogens

    SvaraRadera
  4. Hello Hjärtat,

    hoppas resan ner gick bra och att du hittat något vettigt hotell att bo på närmsta dagarna och att du står ut i värmen ;).

    Saknar dig redan, puss puss

    SvaraRadera