måndag 18 oktober 2010

En början iaf..

Jag har ju av olika anledningar inte lyckats komma iväg ännu..men snart så :)

Men det böjade bra med att ReseE tyckte att jag var ju nästan framme..nja, jag höll inte riktigt med, jag fick en vägbeskrivning från Googlemaps som sade 325 mil och tre länder..sen skulle jag vara på rätt plats. Iofs hade de ju rätt i att jag bara var 3 1/2 timmes bilfärd från rätt land.
I ett land utan infrastruktur är det dock ett litet företag att färdas utan flygplan...

Nästa bekymmer var papperskvarnarna i New York. De har samma handläggningstider som Försäkringskassan i Sverige tydligen...

Mindre än en vecka kvar nu iaf...

Depending on the interest from friends abroad, I might do all updates in English. We will see if anyone is interested enough. Let me know if that is the case..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar