onsdag 20 oktober 2010

Så småningom kanske ;)

Jaha..nya mått..verkar som det tar ett tag till. Nytt datum, men den här gången bara flyttat 3 dagar framåt...nu börjar jag nästan tro att jag skall åka. Intressant är väl att jag kommer att få sitta av 4 dagar utan att kunna göra någon större nytta eftersom jag kommer ner helt fel i utbildningscykeln. Nåja, kommer jag bara ner dit så har de ju svårt att förneka att jag finns och jag har kommit ett steg närmre att få åka ut ;)
Det verkar dessutom som om min utrustning skall få åka ner med..hör och häpna. Får väl se när jag ser den nästa gång, kan bli spännande...

4 kommentarer:

  1. lycka och välgång må gå före dej med dej i följe !skriv oftare än du kan ! :-)

    SvaraRadera
  2. Gör det du skall, se det du längtar efter, kom hem hel till kropp och själ... Kram

    SvaraRadera